Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Demarcació del Barcelonès

02.10.2014

Comunicat davant la suspensió de la consulta del 9N

Avui (a les 19h de la tarda, el Tribunal Constitucional s’ha reunit en ple extraordinari per valorar si s’admeten a tràmit els dos recursos d’inconstitucionalitat del govern espanyol contra la Llei de Consultes i contra el Decret de convocatòria del 9-N. Un cop admesos a tràmit per l’alt tribunal, tant la llei com el decret han quedat automàticament suspesos de forma cautelar.

Davant d’aquesta negativa del govern espanyol a la celebració de la Consulta, l’escoltisme i el guiatge català refermem el nostre posicionament a favor de la seva celebració. L’escoltisme i el guiatge segueix compromès amb la democràcia, la participació i el dret a decidir de tota la ciutadania sobre el futur del nostre país.

Des de la Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge animem doncs a la participació en les concentracions de rebuig a aquesta decisió i de suport a la celebració de la consulta del 9N, que tindran lloc a tots els municipis de Catalunya. Pel dret a decidir, pel dret a construir.

Via FCEG

Etiquetes