Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

9 blogs donats d'alta 322 articles totals

Dilluns, 20.3.2017 00:06h AEiG Sant Ferran

CAUFERRATÓ 18 MARÇ

“Dissabte vam viure el segon cauferrató d’aquest curs! El del segon trimestre!! Ens vam endinsar, una mica més, dins del magnífic món de l’Educació Emocional, aquesta vegada ens va acompanyar l’Agnès Vallvé. Va ser una tarda amb molts pensaments, moltes idees noves, diferents perspectives i noves maneres de veure les coses. Es van crear debats […]

Dijous, 2.3.2017 19:40h AEiG Sant Ferran

Caulçotada 2017!!

Ja podeu veure en imatges la gran festa que vam fer caps i famílies a la estupendàstica calçotada que vam fer el passat diumenge!!

Dijous, 23.2.2017 18:30h AEiG Sant Ferran

Manifestació per les persones refugiades

Aquest passat dissabte, el Sant Ferran va anar a la manifestació organitzada des de Casa nostra, Casa vostra per donar resposta a la situació de les persones refugiades. Vam ser-hi per deixar clar que no ens agrada la situació actual i que volem acollir-les amb els braços ben oberts! Aprofitem per recordar que els escoltes […]

Dimarts, 7.2.2017 17:40h AEiG Sant Ferran

CAU DE NADAL !

Dimarts, 7.2.2017 17:39h AEiG Sant Ferran

Campes Nadal

Ja podeu veure les  maravelloses fotos de Campaments de Nadal a ”Baixarnal, el millor lloc on passar el NADAL”

Diumenge, 15.1.2017 10:39h AEiG Sant Ferran

Excursió LliD’s a Vic!

Desprès de molta espera (i molta, molta i una mica més…) … ja tenim aquí les fotos de l’excursió a Vic! El dissabte vam arribar a Vic i un cop ens vam instal·lar als locals del cau, vam agafar les motxilles petites d’atac i vam anar d’excursió pels voltants! Vam dinar al poble de  Gurb […]

Divendres, 9.12.2016 11:31h AEiG Sant Ferran

Excursió a Viladecavalls + PIC a Can Masdeu (26-27/11/2016)

Ja han arribat les fotos de l’excursió de Caravel·les i Pioners!! Aquesta excursió la van preparar les companyes de 3r any i van decidir portar-nos a la bonica contrada de Viladecavalls. Vam fer un Raid per anar-hi i ens vam dividir en 2 grups, tots vam arribar bé al lloc i a l’hora acordada però […]

Dilluns, 5.12.2016 17:21h AEiG Sant Ferran

Excursió de Castors i Llúdrigues a Igualada

Els castors i les lúdrigues vam anar d’excursió a Igualada durant el cap de setmana del 26 i 27 de novembre. Tot i la pluja suau que va caure en alguns moments, vam poder fer una excursioneta per els voltants de la vila i vam gaudir de les fabuloses vistes que hi havien. Durant l’excursió […]

Dilluns, 21.11.2016 22:23h AEiG Sant Ferran

[sense títol]

Ja estan aquí les fotos del passat dissabte 19 de Novembre! Les Caravel·les i Pioners del Sant Ferran vam anar al local del sindicat de Manters i vam disfrutar de l’agradable descoberta de la realitat viscuda pels manters i la seva reorganització en forma de sindicat portada pels senegalesos Aziz Faye, Pape Diop i alguns […]

Dimecres, 26.10.2016 20:10h AEiG Sant Ferran

Excursió Puigmal

Aquesta va ser la primera excursió del curs i es plantejava com un gran repte, pujar el Puigmal! Ens vam aixecar a les 5:30 ben d’hora per no fer tard al tren. Encara d’hora, vam arribar a Planoles i vam començar l’ascensió. La ruta va ser llarga però al final, força cansats, vam arribar al […]

Diumenge, 16.10.2016 21:51h AEiG Sant Ferran

Kandersteg (KISC) PiC’s 2016

El grup de Pioners i Caravel·les aquest any vam anar al Kandersteg International Scout Center (KISC) a Suïssa. Un campament internacional ple d’escoltes i guies d’arreu del planeta on vam poder conèixer diferents i sorprenents maneres de ser escolta que també ens va permetre conèixer-nos millor a nosaltres mateixos. El camí fins arribar allà no […]

Diumenge, 9.10.2016 23:36h AEiG Sant Ferran

PASSOS 2016 – 2017

Ja hem tornat a la maravellosa rutina del cau però… no ens oblidem pas del gran dia que vàrem passar per encetar aquest curs!