Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

9 blogs donats d'alta 322 articles totals

Diumenge, 9.10.2016 14:01h AEiG Sant Ferran

CAMPES FLAMISELL 2015-2016

Ara si! ja podeu veure totes les fotos dels campaments conjunts d’aquest any!!! no us les perdeu

Diumenge, 9.10.2016 12:10h AEiG Sant Ferran

Fotos LLiD’s Campaments Estiu 2016

Ja estan aqui les fotografies dels llops i les daines als campaments d’estiu!! esperem que l’espera valgui la pena!

Divendres, 16.9.2016 13:21h AEiG Sant Ferran

Fotos CiLL’s campes’16

Després de tot l’estiu… ja comencem a tenir reculls de fotos!! Aquí trobareu les fotos de CiLL’s, sobre tot de ruta i moments únics de CiLL’s. En falten moltes aquí!! apareixeran ben aviat amb les del agrupament!! estigueu alerta!!

Dilluns, 12.9.2016 23:14h AEiG Sant Ferran

camí als 35 cims

Aquest any ens havíem marcat l’objectiu d’aconseguir fer 35 cims per celebrar els 35 anys de l’agrupament!! Ens en falten molt poquets per aconseguir-ho!! Us animem a fer-vos una foto a algun cim i que ens la passeu abans de passos!! Aniiims i mans amunt pel Sant Ferran!! 🙌

Divendres, 17.6.2016 00:54h AEiG Sant Ferran

PiC’s desobrint el jugger (11/6)

Dissabte passat PiC’s vam descobrir un nou esport  que desconeixíem! El jugger!! Alguns havíem vist com jugaven els vespres al parc de l’escorxador i no enteníem res. El Jugger és un esport que ve d’Alemanya desde fa més de vint anys inspirada en la pel·lícula “Sangre de los héroes”, i combina elements de jocs de […]

Diumenge, 12.6.2016 20:29h AEiG Sant Ferran

Sorteig PiC’s 11 de juny

Ahir els PiC’s vam fer el sorteig de la loteria i els números premiats han estat els seguents: 0884 – Tenda de campanya 1934 – Càmera esportiva 1924 – Slackline 0178 – Motxilla 1274 – Altaveus 1828 – Val de 50€ Si ets la guanyadora d’algun d’aquests magnífics premis posa’t en contacte amb nosaltres! (stferran.pics@gmail.com) […]

Diumenge, 12.6.2016 11:24h AEiG Sant Ferran

Diada del 35è

Ja tenim per fi el recull dels moments de la diada del 35è!! Va ser un dia on tota la família del Sant Ferran vam poder gaudir de molts moments pel record d’aquests 35 anys d’història, que en son molts de feina feta però de ben segur es quedaran curts en uns anys!

Dijous, 9.6.2016 19:14h AEiG Sant Ferran

Cafè de Pares de JUNY 2016

Quina millor manera de tancar el curs que un bon Cafè de Pares? Quina millor manera de gaudir d’uns genials camapaments d’estiu si no és amb la vostra participació? Aquestes i moltes d’altres sorpreses són les que us esperen al Cafè de… d’aquest dissabte! Us hi esperem!

Diumenge, 5.6.2016 13:06h AEiG Sant Ferran

Excursió a Francàs! CiLl’s i LliD’s

Ja estan aquí les fotos dels CiLl’s i LliD’s de l’excursió que vàrem fer a Francàs tots junts! Dissabte vam plantar tendes i desprès de dinar… Al agua patos!! i diumenge, desprès de fer activitats amb cada unitat vam recollir i començar a caminar cap a l’estació abans que ens atrapés la pluja, aquí ho […]

Dimarts, 31.5.2016 21:28h AEiG Sant Ferran

PiC’s a Ribes de Fresser

El cap de setmana del 21 i 22 de maig, els pioners i caravel·les van anar a Ribes de Fresser d’excursió! Dissabte van fer el Taga i diumenge van continuar preparant el projecte. Aquí teniu algunes fotografies!:

Dilluns, 2.5.2016 20:19h AEiG Sant Ferran

Confirma la teva assistència a la diada del 35è!

Ja tenim el cartell de la diada de 35è, i el formulari d’assistència! Totes les sorpreses ja són a tocar! Formulari d’inscripció Cargando… Cartell

Diumenge, 24.4.2016 20:43h AEiG Sant Ferran

EXCURSIÓ 35é

Ja podeu veure les fotos de la excursió del 35è. Va ser un dia molt especial per a tots, som una gran família i any a any seguim creixent! Ho seguirem celebrant!!