Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

9 blogs donats d'alta 322 articles totals

Dilluns, 22.10.2012 21:25h AEiG Pau Claris

Matinal de Descobertes de R/NG

A la matinal, els RiNG ens vam separar en dos grups per fer descobertes. Un dels grups va anar al Big Draw i l'altre va anar al Museu Blau.Al Museu Blau, vam veure animals dissecats, cèl·lules vegetals, minerals i moltes coses més de tot tipus relacionades amb la ciència i la terra.Al Big Draw vam participar en diferents tallers relacionats amb dibuixos, entre ells, vam pintar una pel·lícula, vam fer el disseny d'un embolcall de xocolata, al Museu de la Xocolata, (i vam rebre xocolatines gratis); aquest grup també vam passar per una fira de gastronomia per veure tot tipus d'aliments.

Dilluns, 22.10.2012 20:23h AEiG Pau Claris

Matinal de Trucs I al Parc Güell

Aprofitant l'ambient artístic i modernista que ens envoltava el dissabte, vam dedicar-nos a explotar la nostra vena més artística. Utilitzant la tècnica del surrealisme, havíem de fer-nos un autoretrat.Cada un de nosaltres va dedicar el temps necessari per treure la seva petita obra d'art. Fins i tot els turistes ens feien fotos! Vam començar a comprendre'ns com som, què ens agrada, què ens molesta, què ens defineix, etc.

Dijous, 18.10.2012 01:19h AEiG Rudyard Kipling

Excursió de Passos '12

El passat 29 de setembre vam celebrar la sortida de passos, la primera excursió de l'any, i potser també la més important. Nens i caps van tornar a trobar-se al cau aquell plujós dissabte per sortir hores després cap a la masia Can Miqueló; tot un clàssic al Kípling. El temps seguia sense acompanyar, però els ànims estaven alts, i després d'acabar la tarda amb una sessió de vídeos de l'any passat -i havent sopat de gust- vam començar l'últim joc de nit del curs.

Dimecres, 17.10.2012 20:47h AEiG Pau Claris

Trucs II: Barcelona - Montserrat

6 D'OCTUBRE, PRIMER CAU DEL CURS 2012/2013, INTERIOR CASA ESTEREls Trucs II estan parlant sobre com encaren el trimestre. A fora bufa una brisa agradable, que entra per la finestra entreoberta omplint la sala d'un ambient acollidor. Els protagonistes de l'escena xerren distretament, prenent te com a mostra de gran hospitalitat de l'amfitriona, fins que una ànima entregada dóna un cop d'atenció..

Dilluns, 8.10.2012 14:58h AEiG Pau Claris

Associacionisme Educatiu a Barcelona

Aquí tenim una petita mostra del que mou l'associacionisme educatiu, mostrant-nos algunes de les activitats que realitzem i explicant, tant els joves com els caps, com entenem la nostra experiència dins el cau o a l'esplai.A veure qui endevina quants caps del Claris hi surten!

Diumenge, 7.10.2012 15:26h AEiG Pau Claris

El restaurant dels Llops i Daines 2012

El curs passat els nostres cuiners intrèpids van dur a terme un restaurant pels seus pares amb l'ingredient especial de l'espectacle i un toc d'entreteniment. Us en llepareu els dits i us deixaran els ulls com unes taronges!

Diumenge, 7.10.2012 10:54h AEiG Pau Claris

Benvinguts de nou!

Hola a tots i a totes! Us tornem a donar la benvinguda al nostre espai web renovat. El Pau Claris ha canviat de format per adaptar-se a nous reptes que es van plantejant. En aquest nou espai hi podrem trobar el de sempre, però estigueu atents! Els vostres fills i filles hi tindran un paper protagonista, ja que durant el curs seran ells qui escriuran les aventures i experiències que viuen al cau, i les veurem aquí!Esperem que aquest canvi sigui força positiu per l'agrupament i que us sigui igual o més agradable que el d'abans!Gràcies per tot! (caps que marxen aquest curs)

Dimarts, 19.6.2012 17:17h AEiG Rudyard Kipling

Festa de final de curs 2011-12!

Aquí van les útlimes fotos… fetes aquest dissabte passat al cau, durant la festa de tancament d’aquest 2011-12. Una estona en què vam fer curses de gots, vam afeitar globos, ens vam maquillar, vam pescar “peixets”, fer-nos trenes… i moltes coses més.nAcabem un nou any satisfets de tot el que hem construït i après junts i esperem retrobar-nos de nou al setembre!nPer cert, reserveu-vos la data: Excursió de PASSOS el proper 29-30 de setembrenUna abraçada i molt bons campaments a tots!nEquip de capsn n

Dijous, 7.6.2012 21:30h AEiG Rudyard Kipling

Fotos de l'excursió d'agrupament, penjades!

nUs devíem algunes fotos de la passada excursió d'agrupament... Ja estan penjades, així que a gaudir-les. Moltes gràcies a tots per ajudar a l'Astèrix i l'Obèlix en el seu viatge!!nRecordeu que la pròxima trobada conjunta és la Festa de final de curs, del pròxim 16/06/2012.nUs hi esperem!nn

Dissabte, 12.5.2012 10:12h AEiG Pius Xè

Concurs de portades!

Tots ho estàveu esperant......Sí, no ho negueu. La espera s'ha fet llarga: els dies, les hores i els segons han passat lentament per l'agonia de la demora d'aquest imminent moment... però no patiu, per fi ha arribat! Ja és aquí el Segon Concurs de Portades de la Revista del Pius! (II CPRP pels amics).Tots sabem que, al cap i a la fi, el que dóna personalitat i cachéa una revista és la seva portada; allò que ven, que atrau l'atenció dels lectors empedernits.

Dissabte, 12.5.2012 10:06h AEiG Pius Xè

Desmarca't: Som servei, fem recapte!

Ja esteu tots ben assabentats del renom que han creat les 15 tones recaptades per Minyons Escoltes i Guies de Barcelona? O si més no de les nostres magnífiques 2 tones recaptades pel PIUS? Tranquils, si no es així no patiu que us ho expliquem!El dissabte 3 de març tots els escoltes i guies de la demarcació del Barcelonès van col·laborar amb la fundació del Banc dels Aliments fent una recollida d’aliments per tots els supermercats i mercats dels barris de Barcelona.

Dissabte, 12.5.2012 09:58h AEiG Pius Xè

Sopar de Nadal 2011, Pius-ney!

Què dir d’aquest sopar?Tothom va pensar que seria una bona nit, i el fet és que realment va ser-ho, una nit memorable, una nit que segurament la gent recordarà amb el pas del temps. Va ser una nit amb una bona assistència per part dels pares i els nens de l’agrupament, ex caps molt estimats i els propis caps. Era una nit on s’olorava un ambient de diversió, tranquil·litat (menys pels caps, que estàvem més estressats, pobres de nosaltres.