Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

9 blogs donats d'alta 322 articles totals

Dilluns, 18.4.2016 16:03h AEiG Sant Ferran

Pastissada PiC’s

El cap de setmana passat els pioners i caravel·les hem fet una pastissada! Moltes gràcies famílies per col·laborar, esperem que us agradessin!! Els beneficis estan destinats al nostre projecte, que consisteix en anar a Kandersteg (el campament escolta més gran del món) a fer un documental sobre l’escoltisme i el guiatge arreu del món.

Dilluns, 18.4.2016 15:45h AEiG Sant Ferran

Setmana del Cigró PiC’s

De dissabte 2  al 9 d’abril els PiC’s vam fer la  Setmana del Cigró!! Vam conviure al cau durant una setmana: cuinant, dormint, fent els deures, menjant, celebrant aniversaris, coneixent-nos, rient molt, jugant a cartes originals, fent un scau-room etc. A continuació podeu veure alguna fotografia!

Dijous, 7.4.2016 07:24h AEiG Sant Ferran

L’excursió del 35è ja arriba!

Prepareu-vos be, agafeu les motxilles i tota la il·lusió que heu anat guardat per aquests dies perquè… ja tenim aquí l’esperadíssima EXCURSIÓ DEL 35È! Un cap de setmana genial i màgic que passarem junts en família, amb la família del Sant Ferran. Una comissió d’antics Caps i Queles ens han preparat un cap de setmana […]

Dimecres, 30.3.2016 16:36h AEiG Sant Ferran

PiC’s Setmana Santa

Dissabte de bon matí els PiC’s van començar els Campaments de Setmana Santa! Tal com van decidir: Biciruta dissabte de la Fageda d’en Jordà fins Banyoles, diumenge fins Sant Pere Pescador, on es van estar 3 nits. Uns Campaments molt intensos, amb cansanci, paissatges, raid, màfies i bitllets, platja… A continuació teniu algunes fotografies!!

Dimecres, 30.3.2016 09:08h AEiG Sant Ferran

Les fotos dels campaments de Setmana Santa dels RiNG’s

I aquí tenim les fotos dels ràngers i les noies guia i els seus magnífics campaments de setmana santa! Tot va començar amb una reunió del cèsar amb els seus consellers, ara sembla que fa molt de temps. Què era aquell puntet en el seu imperi que el seu exèrcit encara no havia aconseguit conquerir? […]

Dimarts, 29.3.2016 15:22h AEiG Sant Ferran

PiC’s fent pionerisme a la Cellera de Ter

El cap de setmana del 5 i 6 de març els PiC’s vam anar a la casa de Can Torra del Aeig Puig d’Afrou (Cellera de Ter) a fer pionerisme!! A continuació podeu veure les fotografies dels dos dies:

Divendres, 25.3.2016 21:32h AEiG Sant Ferran

CAMPAMENTS SETMANA SANTA LLID’S 2016 (L’ESQUIROL)

I aquí arriben els campaments de setmana Santa de Llops o Daines!! Ueee i què bé que van començar: amb la presència de dues intendentes de mateix nom: les Paules, que ens van fer un menjar d’allò més deliciós!! I també amb la companyia dels nostres amics del 3100 en busca d’ajuda per salvar la […]

Divendres, 25.3.2016 15:10h AEiG Sant Ferran

Tret de sortida al 35è!

Família del Sant Ferran! Amb aquest vídeo volem donar el tret de sortida a la celebració del 35è aniversari de l’AEiG Sant Ferran i a partir d’ara prepareu-vos per fer festa, celebrar i fruir de petites sorpreses que donaran lloc a una gran celebració! Gràcies a tots els que han fet possible 35 anys d’història, 35 anys […]

Dimecres, 23.3.2016 16:58h AEiG Sant Ferran

CAMPES SETMANA SANTA 2016 CiLL’s

Els Castors i Llúdrigues ja hem tornat dels nostres campaments de Setmana santa! Aquí veureu moltíssimes fotos de molts moments que hem viscut aquests 4 dies màgics. Vam marxar el dia 19 del Cau, direcció a Vilallonga de Ter i de sobta vam arribar ni més ni menys que a EPOCDINO, a la època dels […]

Dimarts, 15.3.2016 18:44h AEiG Sant Ferran

Ràngers i Noies Guia… l’emperador us envia un missatge

El Cèsar, l’emperador del Gran Imperi Romà, mentre observava el mapa del seu imperi ha vist alguna cosa estranya… Hi ha un poble, molt petit, que encara no ha aconseguit conquerir. Com pot ser possible, això? Què tenen els habitants d’aquest trosset de terra que es ressiteixen al seu poder? Aquí teniu un filtratge de […]

Dimecres, 9.3.2016 08:54h AEiG Sant Ferran

Excursió de març dels RiNG’s

Aquí teniu les fotos de l’excursió dels ràngers i noies guia d’aquest cap de setmana! Han estat dos dies genials a Montserrat. No érem molts, però vam fer moltes coses! Pujar a peu des de l’estació de tren per un camí de mooolta pujada, fins al monestir, carregant a sobre nostre una guitarra, jugar a […]

Dilluns, 7.3.2016 14:18h AEiG Sant Ferran

Cau dissabte 5 de Març

Aquest cap de setmana els castors i llúdrigues hem aprofitat to el dissabte per a fer una descoberta de disseny personalitzat al caixafòrum i per aprendre a muntar tendes! A continuació trobareu les fotos del mati i una mica mes avall… Un vídeo del muntatge de les tendes! I aquí podreu veure com va anar […]