Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Demarcació de Girona

Notícies

06.09.2012

PiCs de Les Gavarres al KISC (Suïssa)

El passat 6 d’Agost 9 Pioners i Caravel·les de l’AEiG Les Gavarres van iniciar un llarg viatge fins a Suïssa per viure 8 dies en el Internacional Scout Center a la vall de Kandersteg, al vell mig dels Alps.

Clica a llegir més per la crònica de la seva estada

Vam estar acampats en un centre escolta, situat a 1.200 m. d’atura, on vàrem viure uns dies molt intensos, gaudint de la natura i de l’escoltisme més pur i dur. Durant els dies que vam estar allà realitzàrem un munt d’activitats; el primer el vam dedicar a aclimatar-nos al camp, realitzant una activitat de coneixença dels agrupaments que hi havien durant aquells dies. Els següents dies vam fer un munt d’excursions; la primera al cim del Fründehütte situat a 2.562 m i ens vam banyar en un magnífic llac anomenat Oeshinensee a 1.578 m. Uns dels dies ens aixecàrem a les 3 de la matinada per anar a veure sortir el sol a l’altiplà de Allmenalp, una gran experiència veure-ho a través d’aquelles muntanyes.  El penúltim dia vam fer una excursió guiada per conèixer millor l’evolució dels glaciars i com es crearen els Alps fa milions d’anys.

A més a més vam dedicar un parell de dies a visitar la zona, anàrem a Berna, capital de Suïssa, amb un nucli antic preciós i visitarem els ossos que hi han al centre de la ciutat, símbol de Berna, també vam fer el “guiri” al poble de Kandersteg, el qual estava construït al més pur estil Suís, on els escoltes som molt ben acollits, ens feien descomptes a per tot i el bus era gratis !!

Ens enduem un gran record d’aquest magnífic lloc, amb una muntanyes increïbles, on vam conèixer moltíssima gent de diferents països, compartir la nostra cultura i el nostre escoltisme. En especial vam fer molta amistat amb un agrupament del País Valencià, l’AE Argila, als quals volem donar una forta abraçada.

Recomanem a tothom que vulgui viure una experiència internacional escolta, anar-hi, de veritat, vam viure uns dies genials.

Moltes gràcies a tots els Pioners i Caravel·les sou genials !

Sempre a punt

Moltes felicitats a els PiCs de les Gavarres per la seva experiència internacional. Si al vostre agrupament heu feu algun projecte o sortida i teniu ganes d'enviar-nos una petita crònica no deixeu de fer-ho.