Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Demarcació Nord-Occidental

Notícies

31.05.2019

L'AEiG Mestre Güell Roger de Llúria fa 60 anys!

CELEBRANT 6 DÈCADES D’ESCOLTISME I GUIATGE TARGARÍ

El passat cap de setmana L’Agrupament Escolta i Guia Mestre Güell Roger de Llúria vam celebrar el seixantè aniversari.
Va ser un dia intens, envoltats de moltes persones que han fet possible que l’escoltisme i guiatge targarí estigui tan arrelati viu com està actualment.

Vam començar el dissabte fent una ruta pedagògica passant per la via verda de les peixeres i acabant al lloc on al març vam plantar seixanta arbres, fent una petita inauguració del que anomenarem “Bosquet del Seixantè”. Animem a tothom que vagi per allà, ja que es trobarà alguna sorpresa.
Vam seguir la festa amb un vermut acompanyats amb el grup Arrítmia i un dinar al càmping. Durant la tarda es van fer un seguit d’activitats aptes per tots els públics i després de berenar, una cercavila fins el mercat on hi va participar el Gallinot del Tararots i el nostre gegant Baden Powell.

Com que no en teníem prou, un cop arribats al mercat, es va crear un espai d’anècdotes on tothom qui volia podia pujar a explicar alguna cosa que hagués viscut al cau.
També vam presentar el videoclip de la cançó del Seixantè i la branca de pioners i caravel·les va aprofitar per presentar el seu projecte sobre els estereotips.
Per acabar el dia vam sopar al mercat i per fer-ho tot més rodó van vindre, el Jaume Ibars, que ja és un fix de les celebracions “cauils”, el grup EKoversions, i el grup Zona Off format per joves que pertanyen actualment al cau i creadors de la cançó del seixantè, juntament amb altres caps.

Des de l’equip actual de caps, volem agrair molt la participació que hi va haver tant per antics membres com famílies actuals.
Sense vosaltres això no hagués estat possible!

Per finalitzar aquest any 2019 ple de celebracions, des de l’Agrupament hem decidit organitzar una trobada que reuneixi a totes les entitats targarines, on puguem col·laborar amb la cura del medi ambient.
És per això, que us volem convidar a totes a participar a una Macrobatuda de plàstics el dia 15 de juny, aprofitant que és la Setmana de la Natura!

No et perdis el Videocaulip!

Sempre a punt i tant com puc!