Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

5 blogs donats d'alta 259 articles totals

Dilluns, 27.7.2015 21:08h AEiG Coll de les Savines

MÉS AVENTURES DELS LLOPS I LES DAINES

Anar de campaments és molt més que jocs i tallers, també és un lloc on aprendre a tenir responsabilitats des de ben petits. Per això, les daines i els llops, diumenge al matí, ven fer revisió de tendes Voleu saber quina va ser la més ben endreçada?Després de veure les tendes, van fer instruments per la tribu Maketu. I a la tarda s'ho van passar genial al parc aquàtic de la Plana de Mont-ros.

Dissabte, 25.7.2015 22:19h AEiG Coll de les Savines

ELS ESPARVERS TAMBÉ ESTAN BEN ACTIUS!!

Els Esparvers han començat els campaments ben animats. Avui al matí han fet tots junts un taller de construcció de vaixells i després han anat al riu a fer una cursa. A la tarda han anat d'excursió al poble del costat del campament, la Plana de Mont-ros, on han fet una descoberta del poble i jocs al pati de l'escola.

Dissabte, 25.7.2015 21:49h AEiG Coll de les Savines

I ALS RÀNGERS, COM ELS HI VA LA RUTA?

Els ràngers van començar la ruta aquest dijous 23 de juliol. Iniciada des de la Pobleta fins a l'estany de Montcortés, passant per Montull i Cabestany, Allà a l'estany vam disfrutar banyant-nos i del preciós passatge. El següent dia 24 de juliol vam iniciar ben dora la ruta per arribar al Càmping de Senterada on vam plantar les tendes i ens vam banyar a la piscina i vam fer quatre jocs per la zona.

Dissabte, 25.7.2015 21:38h AEiG Coll de les Savines

PRIMERS DIES DELS LLOPS I LES DAINES AL CAMPAMENT

Després de dos dies al campament ja estem ben instal·lats i tot va sobre rodes! El primer dia vam muntar les tendes i ens va ploure una mica però res important. Ahir vam anar d'excursió a la plana de Mont-ros. Avui fa un temps que enamora i ens ho estem passant pipa descobrint la tribu Maketu! Aconseguirem unir-nos a ells i aprendre els seus valors de la mare natura!Aquí us deixem un recull de fotos!

Dijous, 16.7.2015 23:02h AEiG Marinada

CAMPAMENTS 2015 A SENTERADA!!

Eiiiiiii!!! Que els Castors, Llops i Ràngers de l’agrupament fa dies que van tornar de campaments i no ens han explicat gaire cosa!!!!! La veritat és que vam tornar tant contents que no hi havia paraules per descriure’ls. Ara que ja han passat uns dies, ens hem atrevit a fer-ho. Vam marxar plegats els Castorets, els Llops i els Ràngers, 8 dies, a Senterada. Els Castors i Llops van passar per uns campaments plens de màgia i emocions mentre que els Ràngers van estar tota la setmana viatjant en el temps.

Dimarts, 7.7.2015 21:57h AEiG Urgellenc

CAMPAMENTS SUPERATS!!

Ja som aquí! Per informar que els campaments d’enguany els hem superat i de quina manera!

Dimarts, 7.7.2015 09:41h AEiG Coll de les Savines

LA TRAVESSA DELS PIONERS I CARAVEL·LES PER GALÍCIA

Quart dia de travessa i segon dia caminant!!!!Ahir van fer menys kilòmetres tot i que 14 en són un pilot amb la forta calor i el pes de les motxilles!!! Ahir van haver de comprar el menjar perquè durant dos dies no podran passar per cap supermercat. I això es nota a la motxilla. Però l'empenta i les ganes de fer aquesta travessa compensen el pes i els fa tirar endavant sense afluixar!!

Dimarts, 7.7.2015 09:32h AEiG Coll de les Savines

COMENÇA LA TRAVESSA DELS PIONERS I CARAVEL·LES!!!

Aquest divendres dia 3, els pioners i caravel·les amb els seus caps van començar el viatge per anar a Galícia on faran la seva travessa. Després de més d'11 hores al tren, finalment van arribar a Santiago de Compostela on van trobar-se amb una lleugera brisa i un xirimiri.Dissabte van descobrir Santiago, coneixent la ciutat, Galícia i la gastronomia gallega. Tot el que estan vivint ho van apuntant en una llibreta juntament amb les xarnegades o comentaris graciosos, que pel que ens expliquen no en són pocs.

Dilluns, 29.6.2015 17:39h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

ELS CAMPAMENTS JA SÓN AQUÍ!!Aquest cap de setmana els caps hem anat d'Assemblea!

Dilluns, 22.6.2015 17:05h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

SORTIDA DELS POTES TENDRES A IVARS D'URGELLEl cap de setmana del 13 i 14 de juny els Potes Tendres del nostre Agrupament van anat de sortida de branca a Ivars d'Urgell. Tot i no poder dormir amb tendes a l'aire lliure a causa de la pluja van poder gaudir de la sortida anant al cau d'ivars.

Dilluns, 8.6.2015 17:23h AEiG Lo Manaix

Vine amb nosaltres de campaments!

T’han parlat d’una cosa anomenada campaments i vols saber què és? Has vist nois i noies en pel·lícules i sèries, al cine o a la tele, que van d’acampada a...