Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

4 blogs donats d'alta 259 articles totals

Diumenge, 26.4.2015 20:28h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

ELS PIONERS I CARAVEL·LES A L'ENTREGA DE PREMI KABUAEl passat dissabte 25 d’abril la branca de Pioners i Caravel·les de l’AEiG Coll de les Savines van assistir a la cerimònia d’entrega de premis del 1r concurs KABUA 2015 “Joves per canviar el món” ja que va ser un dels deu finalistes d’aquesta primera edició. Desprès de gairebé dos hores de nervis i emocions el vídeo dels PiC’s del nostre agrupament va esdevenir el guanyador del concurs.

Dimecres, 22.4.2015 18:53h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

SANT JORDIUs informem que demà a la tarda la branca de Pioners i Caravel·les farà una paradeta en motiu de Sant Jordi.La parada estarà situada a la Plaça Santa Anna i hi seran de 17:00h a 20:00h. Hi trobareu punts de llibre, sabó i altres manualitats fetes per ells/es!!Tots els beneficis seran per subvencionar la seva travessa de l'estiu!FELIÇ SANT JORDI A TOTS I TOTES!!

Dilluns, 20.4.2015 11:58h AEiG Coll de les Savines

Les Garbes de Trucs a Arbeca

Els Trucs de la demarcació ens vam trobar a Arbeca. Tot el cap de setmana va estar ple de rialles i anècdotes, de treballs i dinàmiques, per intentar fer un debat àgil sobre QUÈ ÉS TRUCS.

Dilluns, 20.4.2015 11:15h AEiG Coll de les Savines

El Casal va ser GENIAL!!

Els dies 30 i 31 de març i 1 i 2 d'abril els Trucs de l'AEiG Coll de les Savines vam fer el Casal de Setmana Santa, en el qual vam acollir nens i nenes de 3 a 10 anys, dividits en dos grups en funció de l'edat i amb dos eixos diferents: els animals per als més petits i el món de l'exploració per als grans. Mitjançant jocs, tallers i tota mena de dinàmiques i activitats vam passar uns matins genials tots plegats, tot treballant aspectes com la cooperació i el treball en equip.

Diumenge, 19.4.2015 23:06h AEiG Urgellenc

CELEBREM ELS 5è ANIVERSARI FENT EL 1/5 CIMS

Som-hi!! això ja comença !

Diumenge, 19.4.2015 22:55h AEiG Urgellenc

EXPOSICIÓ

Aquesta exposició pretén ser una retrospectiva dels cinc anys de l’agrupament. Un espai on, en entrar, et puguis sentir acollit pel seu caliu.Inicialment, des del mes d’abril, la podreu trobar al Centre Cívic.

Dimecres, 15.4.2015 13:02h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

ADAPTEM LA CIUTAT, CANVIEM EL MÓNUs informem que el vídeo ADAPTEM LA CIUTAT, CANVIEM EL MÓN presentat pels Pioners i Caravel·les ha estat seleccionat com un dels deu finalistes del 1r Premi KABUA, d'entre més de 60 filmacions d'arreu de Catalunya.El dia 25 d'abril tindrà lloc el lliurament del premi a la seu de Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.HEU VIST EL VÍDEO? Aquí us deixem l'enllaç: https://www.

Dimarts, 14.4.2015 17:39h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

GARBES POTES TENDRES, CASTORS I LLÚDRIGUES - VERDÚ 2015Aquest cap de setmana els Potes Tendres del nostre agrupament s'han trobat a Verdú (AEiG Marinada) amb els altres Potes Tendres, Castors i Llúdrigues de la Demarcació Nord-Occidental, 135 infants i caps.Al matí del dissabte van trobar els indis de la tribu de Verdú i els van explicar la seva problemàtica amb l'aigua al poble! Feia dies que no plovia i els hi van demanar ajuda!Per aquesta raó van intentar realitzar diversos tallers i trobar una solució.

Dilluns, 13.4.2015 19:40h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

GARBES PiC's 2015 - MOLLERUSSAEls Pioners i Caravel·les de tota la nostra Demarcació s’han trobat a Mollerussa aquest cap de setmana. Allà han assistit a la FIRA PICXXXTATE TV. Va ser una fira multitudinària amb 207 assistents entre PiC’s i caps!Els Pic’s es van dividir en 16 grups (canals). Desprès de la macro descoberta del matí van fer una súper gimcana. Les proves de les quals eren diferents programes televisius modificats per l’ocasió.

Dilluns, 13.4.2015 18:49h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

GARBES 2015Aquest cap de setmana s'han dut a terme les Garbes a la nostra Demarcació. En aquesta trobada on han participat els 16 agrupaments de Nord-Occidental cada branca anava a una població diferent. Els Potes Tendres han estat a Verdú, els Llops i Daines a Bellpuig, els Esparvers, els Ràngers i les Noies Guia a La Pobla, els Pioners i Caravel·les a Mollerussa i els Trucs a Arbeca. Pròximament penjarem totes les fotos recollides.

Dimecres, 8.4.2015 16:25h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

LA BRANCA DE PIONERS I CARAVEL·LES AQUESTA SETMANA SANTA HAN FET CIGRONADAEls Pioners i Caravel·les del nostre agrupament durant els dies 31 de març i l’1 i 2 d’abril han fet cigronada. Durant aquests tres dies han fet activitats de reflexió per tal de marcar-se uns objectius i uns projectespel que queda de curs i per la travessa. Han aprofitat també per a realitzar una sèrie de manualitats que vendran per Sant Jordi; punts de llibre, imans, sabó.

Dimecres, 8.4.2015 15:44h AEiG Coll de les Savines

[sense títol]

QUE HEM FET ELS CAPS AQUESTA SETMANA SANTA?Els dies 27, 28 i 29 de març els caps vam anar d’Assemblea a Valldarques. Allà vam revisar el segon trimestre; tant a nivell de branques com d’activitats conjuntes (cau amb la Creu Roja, cau sobre la igualtat de gènere) i vam preparar a partir de la feina realitzada per les comissions la sortida d’agrupament, el cau al carrer...Alhora vam poder disfrutar de les magnífiques vistes de Valldarques tot fent dinàmiques de reflexió, dinàmiques sobre com començar a construir el nostre PEA (Projecte Educatiu d’Agrupament) i un llarg etc.