14.05.2024
[Oferta de Feina] A la Demarcació del Barcelonès busquem secretari/ària tècnica!
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) convoca un procés de selecció per a cobrir una vacant de secretari/ària tècnic/a a la Demarcació del Barcelonès.
Integrada a l’Oficina de Demarcació, que assumirà les següents funcions:
REQUERIMENTS
ES VALORARÀ
PERFIL ORIENTATIU
CONDICIONS LABORALS
El procés de selecció es desenvoluparà en dues fases: la primera, de valoració de currículums; la segona, d'entrevista personal i valoració de l’experiència i aptituds. En cas de superar la primera fase, es convocarà les persones preseleccionades per realitzar l’entrevista presencial en els dies següents.
- Seguiment i atesa dels equips de voluntaris i agrupaments de la demarcació.
- Coordinació amb l’equip de persones voluntàries de la Demarcació.
- Realització de tasques de secretaria en coordinació amb l’Oficina de Serveis Generals: certificats i afiliacions, entre d’altres.
- Seguiment comptable, revisió de factures i suport als AEiG en la gestió comptable (comptacau).
- Seguiment i sol·licitud de convocatòries de subvencions. Revisió i justificació de les subvencions provinents de l’ajuntament tant de Demarcació com d’AEiG.
- Comunicació en línia.
- Gestió de l’arxiu.
- Gestió campanya de campaments d’estiu (correcció dossiers de campaments, afiliacions, …)
- Seguiment de les relacions amb el Consell de Joventut de Barcelona i altres administracions
REQUERIMENTS
- Capacitat de lideratge i resolució.
- Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia personal.
- Capacitat de treball en equip i d’adaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
- Capacitat d’interlocució amb administracions, agents socials i educatius.
- Informàtica a escala d’usuari: processadors de textos, fulls de càlcul, presentació de diapositives, correu electrònic, gestió de bases de dades, G suite...
- Coneixements comptables i de gestió.
- Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
- Certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual (obligatori).
ES VALORARÀ
- Persona coneixedora de l’àmbit educatiu de MEG i motivada a contribuir en les finalitats de l’associació.
- Alt domini dels programes ofimàtics: Power Point, Excel i Word
PERFIL ORIENTATIU
- Formació en l’àmbit administratiu, de gestió o assimilat.
- Vinculació a l’escoltisme i guiatge de manera activa o haver-hi estat.
- Compromís de continuïtat en el lloc.
- Flexibilitat.
CONDICIONS LABORALS
- Categoria laboral: oficial administratiu.
- Contracte laboral a càrrec de MEG.
- Període de prova d’1 mes des de l’inici del contracte.
- Contracte indefinit.
- Retribució segons escala salarial de MEG (11.400€ - 13.900€)
- Jornada laboral de 20 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres.
- Flexibilitat horària i possibilitat de jornada parcial en teletreball.
- Lloc de treball: Oficina de la Demarcació de Barcelonès. Carrer Pg. Fabra i Puig 260, 4t 2a. 08016-Barcelona
- Incorporació: 27 de maig de 2024
Data límit per enviar CV: 19 de Maig de 2024. Envieu el CV a: En cas d’interès envia la teva candidatura a laboral@escoltesiguies.cat amb una carta de presentació i el teu currículum indicant a l’assumpte “PS24 ST BARCELONÈS” i omple el següent formulari
Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin tots els passos (CV, carta de presentació i formulari).
Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin tots els passos (CV, carta de presentació i formulari).
El procés de selecció es desenvoluparà en dues fases: la primera, de valoració de currículums; la segona, d'entrevista personal i valoració de l’experiència i aptituds. En cas de superar la primera fase, es convocarà les persones preseleccionades per realitzar l’entrevista presencial en els dies següents.